Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, February 05, 2010

REUNION KEMBALI LAGI....

Salam,
Semalam aku, lehe, juki, masrizal, jaja, kime hidung,umar, denan dan beberapa puluh orang lagi adakan mesyuarat di kedai jeni kubang kerian untuk reunion tahun ni. Seperti biasa, ramai hok bersunggut suruh reunion di adakan. Maka kami pun bermesyuaratlah sambil makan tomyam, telur dadar dan sayur kangkung yang belanjai oleh kime hidung,tq kime.mu bui pitis semale tuh atah dasar kira bayar yuran reunion lalu ko? (umar suruh tanya)hahahahahhahhaha. Bestla jugak lama dop jupo saing saing.macam macam cerita ado.Hasilnya kalu lah jadi REUNION tahun ini akan di buat pada 13 februari iaitu hari sabtu, sehari sebelum raya cina. Tempatnya di Gelora Beach Resort ( tempat tahun lepas). Bayarannya rm30 seorang. Tahun ni jugak kita tak bakar ayam tapi kambing. Umar janji dia nok derma seekor biri jate. Jadi kita beli kambing seekor pah campur nga biri umar sekor cukupla set kita makan. Bayaran bulis di bui ko lehe atau juki dan aku.Mesyuarat kedua(final) akan di adakan Jumaat 12 feb 2010 ini di kedai jeni jugak untuk menentukan penyertaan dan sebagainya.semua dijemput hadir. Sila sebarkan untuk semua!

1 comment:

  1. aku confirm pegi coz time tu aku ada dok kelate. aku pegi dgn aweks aku...confirm 2 org...
    tangkayu...
    basri (019-9840869)

    ReplyDelete