Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, February 03, 2009

Plan nak buat forum

Assalamualaikum geng2 MML belako.

Walaupun aku junior setahun tapi aku join jugok. tadok masalah dop..?hehehehehe

Di sini aku nak bagitahu idea aku ckit. Aku plan nak buat forum untuk set2 kito hok ado doh dalam blog. Jadi seney la untuk pok2 kito nak berborak2..nak wak jemputan makan ko apo ko. Walaupun belako nie dok jauh senney kito nak berbual2.

Blog nie kita biar maintain macam nie. boleh bubuh gambar2 apo program.

Forum nie dah sedia ada. cuma tunggu nak publish jah.

Jadi aku nak minta persetujuan belako lah. Kalo setuju or tak setuju please comment.

Salam Kembali

Regards:

Kimansalor a.k.a kimey becha
0192771799
kimansalor@yahoo.com

3 comments:

  1. setuju boh...
    ambo sokong kalu benda tu untuk kebaikan semua
    koguano saing2?

    ReplyDelete
  2. buat2 la kiman..buat wi jadi dulu..pah tanyo la ore setuju ko x.. kiman..kelik kelate belanjo aku pepsi deh

    ReplyDelete
  3. olos...

    patut tokey keda belanjo nyor..

    hehehehehe...

    gura jah...

    setakat belanjo makan beyeh lagi...hehehehe

    ReplyDelete